Bons resultats a la Final Nacional dels JEEC a les Borges Blanques

Una delegació de fins a 10 jugadors van participar aquest dissabte passat a Les Borges Blanques en representació de la comarca d’Osona a la Final Nacional de tennis taula dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya.

En categoria Aleví Masculí, en Ferriol Amblàs va ser subcampió individual, i Martí Collell va ser tercer. I en dobles també van ser segons.
En categoria Aleví Femení tan la Núria València com la Nora Taibi van superar la fase de grups en individual i van perdre a quarts de final. I en dobles van aconseguir el subcampionat.
En categoria Infantil Masculí, l’Iu Pujol va aconseguir ser tercer i en Magí Bou quart. I en dobles van perdre a quarts de final.
En Infantil Femení la Noa Riera va ser quarta en individual.
En categoria Cadet Masculí tan l’Òscar Bécares com en Marc Teixidor van perdre a quarts de final individual, i van ser tercers en dobles.
I en Cadet Femení, la Marina Crivillés va ser tercera en individual.

Van anar-hi com a entrenadors, en Jordi Forcada i en Xavier Colomer.

Desplaça cap amunt